Rozwiązanie Help Desk dla firm
Bornevia to wielokanałowy helpdesk obsługi klienta, który został stworzony specjalnie dla zespołów pracujących nad tym samym projektem w firmie. Oprogramowanie obejmuje wiele różnych typów komunikacji, od poczty e-mail i czatu na żywo po platformy mediów społecznościowych, takie jak Twitter i Facebook. Czaty i e-maile, które zespół otrzymuje od klientów, są konwertowane na bilety wsparcia, aby ułatwić ich śledzenie.
Otrzymaj potrzebną pomoc
Jedną z funkcji, która czyni Bornevię tak przydatnym narzędziem, jest umożliwienie zespołom współpracy przy rozwiązywaniu otwartych zgłoszeń wsparcia, dzięki czemu są one szybko i skutecznie rozpatrywane. Oznacza to, że zespół wsparcia klienta będzie mógł pracować płynniej i efektywniej niż kiedykolwiek wcześniej, a klienci poczują się ważni. Specjalne wiadomości mogą również być wysyłane do członków zespołu, aby informować ich o postępach.
Czas, aby się połączyć
Bornevia ma wiele różnych funkcji, które czynią go przydatnym dla firm, takich jak możliwość połączenia wszystkich najpopularniejszych stron mediów społecznościowych. Jednak osoby planujące korzystanie z bardzo przydatnej funkcji aplikacji Bornevia powinny zauważyć, że jest ona kompatybilna tylko z platformą Android, przynajmniej na razie. Użytkownicy iOS i Windows będą musieli poszukać innego typu rozwiązania zdalnego, przynajmniej na razie.
Opinie użytkowników o Bornevia
Czy próbowałeś Bornevia? Bądź pierwszy zostawić swoją opinię!